Museum Kranenburgh in Bergen is een museum voor kunst vanaf het begin van de 20e eeuw tot nu, gelegen in een prachtige bostuin. Met een gevarieerd tentoonstellingsprogramma houdt het de naam van kunstenaarsdorp Bergen levend. We maken school met tentoonstellingen die actuele thema’s aansnijden vanuit het perspectief van de kunst. Met een enthousiast team van circa 15 medewerkers en 150 vrijwilligers maken we een inspirerend museumprogramma voor alle generaties. Dankzij de gemeente Bergen mag het museum de komende jaren een aantal grote ambities verwezenlijken, waaronder de komst van een gemeentelijk museaal depot. Ter ondersteuning van ons team zijn wij op korte termijn op zoek naar een:

Office Manager voor 24 tot 32 uur per week

Als Office Manager ben jij:

  • verantwoordelijk voor de optimale ondersteuning van de directie en de medewerkers in alle voorkomende zakelijke administratieve, organisatorische en digitale processen;
  • een spin in het web en draag je zorg voor soepele communicatie tussen de medewerkers;
  • het eerste aanspreekpunt bij externe vragen;
  • verantwoordelijk voor o.a. het voorraadbeheer van kantoormiddelen en het maken van reserveringen;
  • de beheerder van het CRM-systeem, de overige adressenbestanden en accounts;
  • verantwoordelijk voor het verwerken en archiveren van de inkomende post en mail;
  • de helpende hand bij de organisatie van events en openingen;
  • in staat om structuur te behouden en creëren, o.a. vanwege jouw ervaring met CRM, Adobe-programma’s en meer;
  • helemaal op je plek binnen een dynamische organisatie waar jij je goed staande kunt houden.

Wij zoeken jou, want jij hebt:

  • minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau met ten minste 2 jaar relevante werkervaring;
  • goede kennis van en aantoonbare ervaring met Office 365, Excel en Powerpoint;
  • uitstekende contactuele vaardigheden in zowel het Engels als het Nederlands;
  • een enthousiaste, flexibele, proactieve en dienstverlenende instelling;
  • grote interesse in de culturele sector.

Wij bieden onze nieuwe collega:

Een uitdagende functie met een breed takenpakket waardoor geen dag hetzelfde is. Je bent meer dan welkom in ons team van enthousiaste en creatieve collega’s die graag werken in een informele en open werkcultuur. Je start je functie met een contract voor de duur van één jaar, met zicht op verlenging. Voor deze functie geldt als salarisindicatie: vanaf schaal 6, op basis van opleiding, leeftijd en werkervaring, conform de Museum CAO.

Museum Kranenburgh streeft ernaar dat het team een afspiegeling vormt van de maatschappij, met een diversiteit aan leeftijden, perspectieven en achtergronden. Voel je uitgenodigd om te solliciteren.

Ben jij geïnteresseerd en zijn jouw werkervaring en motivatie passend voor deze rol? Stuur dan je CV met motivatiebrief uiterlijk 22 juni naar: sollicitatie@kranenburgh.nl o.v.v. vacature Office Manager. In de week van 27 juni zullen de eerste sollicitatiegesprekken plaatsvinden.

Valerie Heegstra beantwoordt graag al je vragen over deze vacature. Stel je vragen per mail en stuur ze naar: info@kranenburgh.nl.